Fitness – Ruczaj, Łagiewniki, Podgórze – Kraków

Proponujemy następujące zajęcia:

URSZULA KRAUSIEWICZ FLASZA

ulaOd 14 lat uczęszczam na różnego rodzaju zajęcia fitness. Nigdy nie był to dla mnie obowiązek, a czysta przyjemność. Zawsze chwaliłam sobie zajęcia grupowe – w grupie siła i motywacja, dlatego gdy już zaczniesz to nie odpuścisz tak łatwo.

Niezliczona ilość godzin spędzonych w klubach sportowych oraz coraz większe zainteresowanie tematyką fitness skłoniły mnie do zrobienia kursu i uzyskania legitymacji Instruktora Fitness. Zdobyta wiedza i umiejętności dają mi możliwość do poprowadzenia zajęć wytrzymałościowo – choreograficznych, hi-low i low, zajęć na stepie oraz wzmacniających na poziomie basic

TBC czyli Total Body Conditioning – trening ogólnorozwojowy dla całego ciała, zawiera ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe. To zajęcia 2 w 1 – połączenie ćwiczeń aerobowych (przyspieszających tętno) ze wzmacniającymi, wykonywanymi w rytm muzyki z wykorzystaniem różnego rodzaju akcesoriów takich jak: ciężarki, gumy, stepy, piłki.

TBC nie wymaga od nas ogromnej sprawności fizycznej czy też znakomitej koordynacji ruchowej – to on je kształtuje. TBC nie tylko wysmukla sylwetkę, ale przede wszystkim czyni nas sprawniejszymi i zdrowszymi.

Zajęcia przeznaczone są dla każdego, zarówno dla osób które rozpoczynają swoją aktywność fizyczną, jak i dla osób zaawansowanych.

Korzyści płynące z TBC:

  • pomaga zrzucić zbędne kilogramy,
  • poprawia kondycję i wydolność organizmu,
  • uczy poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń z użyciem różnego sprzętu,
  • dodaje energii,
  • nie obciąża nadmiernie stawów dzięki zróżnicowanym ćwiczeniom i zmiennym obciążeniu,
  • rzeźbi sylwetkę całego ciała.

 

BEATA PRZAŁA

file-33Z zawodu masażystka, trenerka personalna, studentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, Od lat zakochana w zajęciach Pilates, oraz fitness. Pasjonatka zdrowego trybu życia, wolny czas spędza… aktywnie.

Na swoich zajęciach zaraża pozytywną energią, uśmiechem i przekonuje, że zajęcia na sali to nie katorga, a przyjemność! Uczestniczka wielu szkoleń i konwencji, ciągle pragnąca podnosić swoje kwalifikacje. Dobra znajomość anatomii i fizjologii poznana podczas studiów na wydziale Rehabilitacji Ruchowej, sprawia, że szczególną uwagę zwraca na technikę wykonywanych ćwiczeń, oraz bezpieczeństwo. Przekonaj się sam!!

Zapraszamy na zajęcia z Beatą- ZDROWY KRĘGOSŁUP
w każdą środę!

Zdrowy kręgosłup- zajęcia skupione na profilaktyce dbałości o swój kręgosłup. Wzmacniają mięśnie biorące udział w jego stabilizacji, a także uelastyczniają, dbają o ich odpowiednie rozciągnięcie. To zajęcia dla każdego, bez względu na rodzaj wykonywanej pracy, czy wiek. Zajęcia uczą prawidłowych nawyków, relaksacji, zmieszają skutki przeciążeń.

 

 

KAROLINA SOBOŃ

Z zakarolinafotowodu manager sportu, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, instruktorka fitness oraz rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness – nowoczesne formy ruchu, jak również instruktor sportu o specjalności pływanie.

Sport to mój sposób na życie – fitness, pływanie, zumba, salsa, capoeira, treningi siłowe. Jestem osobą otwartą na wszelaką aktywność ruchową, która jest dla mnie nieodzownym elementem każdego dnia. Moja wiedza zdobyta podczas studiów z zakresu anatomii, fizjologii człowieka, żywienia, dietetyki i suplementacji pozwala mi na kompleksowe podejście do klienta. Jestem osobą otwartą i cenię sobie kontakt z ludźmi a studia pedagogiczne, które ukończyłam pomagają mi w pracy z podopiecznymi.

Piękna sylwetka to zasługa składowych: wysiłku fizycznego, zbilansowanej diety, odpowiedniego nastawienia i właściwej motywacji dopasowanej do konkretnego człowieka.
„Jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek jaki włożyliśmy aby go osiągnąć”. Poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach, konferencjach oraz konwencjach fitness, systematycznie pogłębiam i doskonalę swój warsztat. Prawdziwa pasjonatka zdrowego stylu życia, każdą wolną chwilę staram się spędzać aktywnie :) .”Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząć. Nawyk jest tym, co pozwala Ci wytrwać”.
Zapraszam na trening!

PIOTR POPIOŁEK

28828_101295059918979_7783186_nPiotrek jest tancerzem od 13 lat. Specjalizuje się w tańcu towarzyskim, lecz nie ogranicza się tylko do tej dziedziny. Dlatego też posiada podstawy w wielu innych stylach. Stworzył choreografię do spektaklu „Halflife” w Teatrze Polskim we Wrocławiu. Od ponad roku jest instruktorem fitnessu. Prowadzi zajęcia takie jak: taniec towarzyski dla par, indywidualne lekcje tańca weselnego oraz ogólnorozwojowe dla dzieci.

Indywidualny kurs tańca dla par – zajęcia polegające na nauce prostych choreografii tańców towarzyskich dostosowanych do potrzeb oraz umiejętności chętnych. Dzięki systematycznej pracy możemy nabrać pewności siebie, zaskoczyć bliskich i przygotować się do ważnej (tanecznie :) i nie tylko!) dla siebie chwili.

Zajęcia te pozwolą Wam poczuć się swobodnie przy rytmach dowolnej muzyki i dać się porwać dobrej zabawie! Jest to wspaniały sposób na wspólne spędzenie czasu:) Zapraszamy!

BLANKA POTĘPA

 

zdjęcieSport towarzyszy mi przez całe życie. Trenowałam gimnastykę, pływanie, karate, tenis ziemny i boks. Kilka lat temu zainteresowałam się treningiem siłowym.
W 2012 roku ukończyłam fizjoterapię na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Moja wiedza z zakresu anatomii i fizjologii człowieka pomaga mi w opracowywaniu i doborze odpowiednich ćwiczeń dla indywidualnych potrzeb klientów. Poza tym bardzo lubię pracować z ludźmi, jestem osobą miłą, ambitną, sumienną i uśmiechniętą.

W 2012 roku byłam instruktorem na siłowni w Strefie Ruchu Zachodnia. W 2013 roku ukończyłam kurs Cross Fit i pracowałam w Klubie Fight Team jako instruktor Cross Fit. Kolejnym wyzwaniem był również trening funkcjonalny – GT, z którym jestem związana do dziś.

Zapraszam na zajęcia X- fitness, które poprowadzę dla Was w Grocie Halit.

X-fitness to zajęcia ogólnorozwojowe, prowadzone w charakterze treningu obwodowego. Składają się z 5 części:

1. rozgrzewka
2. trening stabilizacji tułowia i kończyn
3. nauka techniki jednego z najtrudniejszych ćwiczeń w obwodzie
4. trening właściwy
5. stretching
Sprzęt, który będzie wykorzystywany na treningu, to wszystko to co jest pod ręką.:) Wykorzystamy na pewno sztangi, stepy, worki bokserskie, taśmy thera-band, a głównie co najważniejsze ciężar własnego ciała.
Do zobaczenia na treningu.:)

 KURSY I CERTYFIKATY:

2014 – Trener Group Training.

2013 – Instruktor CrossFit – certyfikat CrossFit L1 Trainer.

2011 – Instruktor kulturystyki i sportów siłowych.

2010 – Badanie i fizjoterapia w uszkodzeniach stawu kolanowego – moduł I i II.

2010 – Taping w urazach sportowych.

2009 – Instruktor Nordic Walking – szkoła Gabel.


DSC_0065_1LIDIA KALTENBERG

jest magistrem fizjoterapii (Collegium Medium UJ), masażystką, uczestniczką wielu szkoleń i kursów z zakresu rehabilitacji, fitness, oraz metody pilates.

Od ponad 3 lat prowadzi zajęcia z kobietami w ciąży oraz po porodzie, a także zajęcia treningu dna miednicy. Prowadziła również zajęcia w szkole rodzenia, ucząc kobiety jak w pełni świadomie i pozytywnie przejść przez poród oraz jak w naturalny sposób radzić sobie z bólem porodowym. Powadzi warsztaty bólu porodowego, aktywnych pozycji porodowych oraz powrotu do ćwiczeń po porodzie.

W pracy korzysta zarówno metod fizjoterapeutycznych jak z wiedzy zdobytej podczas różnorodnych szkoleń z zakresu fitness dla kobiet w ciąży( m.in. „ Aktywne 9 miesięcy”) , a także metody pilates ( m.in. „ Pilates dla kobiet w ciąży”). Ta ostatnia metoda ćwiczeń jest jej szczególnie bliska i to właśnie metodą Pilates pracuje najczęściej.

Prywatnie jest mamą Czarka i Maji, a swoje doświadczenie z ciąży oraz okresu okołoporodowego stara się wykorzystywać w pracy.

Pilates dla kobiet w ciąży (od 14 tygodnia), pomagające zachować zdrowie i dobre samopoczucie przeszłych mam. Zajęcia mają charakter rehabilitacyjny, z elementami fizjoterapii, gimnastyki, ćwiczeń relaksacyjnych oraz technik przygotowujących ciało do porodu, z elementami między innymi metody Pilates. Na zajęcia przychodzimy po uprzedniej konsultacji z lekarzem, z pewnością, że nie ma żadnych przeciwwskazań do podjęcia aktywności ruchowej.

Zajęcia dla mam z dziećmi, na których przyśpiesza się bezpieczny powrót świeżo upieczonych mam do formy. Na zajęcia po porodzie można przyjść z maluszkiem od 1 do 12 miesięcy.

Na zajęcia przychodzimy w wygodnym ubraniu, nie ma potrzeby przynoszenia własnego sprzętu do ćwiczeń. Na zajęcia dla mam po porodzie prosimy o przyniesienie kocyka oraz ulubionej zabawki dziecka.

Nalegamy (!), aby Młode Mamy nie krępowały się poprosić o pomoc w zniesieniu wózka, Panie na recepcji zawsze chętnie Paniom pomogą! :) Dodatkowo prosimy o zapisy na stronie www.fizjoma.pl lub mailowo kontakt@fizjoma.pl bądź telefonicznie. Serdecznie zapraszamy!


grzegorzGRZEGORZ JÓŹWIK

Od najmłodszych lat byłem związany ze sportem poprzez treningi piłki nożnej. Moje przywiązanie do zdrowego, aktywnego trybu życia zainspirowało mnie, by jako trener personalny realizować swoje pasje w pracy z ludźmi, która sprawia mi ogromną przyjemność. Zawsze daję z siebie wszystko, żeby moi podopieczni osiągali cel, który wspólnie sobie wyznaczymy. Treningi opieram na zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu kulturystyki, sportów siłowych, anatomii oraz dietetyki. Staram się jednocześnie podnosić swoje kwalifikacje poprzez różne szkolenia: System podwieszany(Szkoła Open Mind), Podstawy Fizjoterapii i Strechingu, Dwubój Olimpijski. Do każdej osoby podchodzę indywidualnie, dlatego staram się dopasowywać trening do indywidualnych możliwości i stażu treningowego każdego z osobna.

Jeśli chcesz zmienić swoje życie, stracić zbędne kilogramy, zbudować wymarzoną sylwetkę, wrócić do dawnej formy zapraszam do współpracy!

CROSSFITNESS

Od kilku lat bardzo popularny w USA – powoli dociera także do Polski. Trening, który pomoże Ci poprawić siłę, kondycję, wydolność i szybkość w krótkim czasie.

Crossfitness jest to trening, który skierowany jest do każdego, zarówno do amatorów sportów, chcących tylko zrzucić zbędne kilogramy, jak i dla tych, którym sportowy styl życia pozwala nie tylko dbać o figurę, ale wpływa na sposób spędzania wolnego czasu.

Crossfitness jest uniwersalnym programem, odpowiednim dla każdego, niezależnie od poziomu sprawności i doświadczenia. Podczas treningu samodzielne dopasowujemy go do naszych możliwości poprzez modyfikacje czasu wykonania ćwiczenia, ilości powtórzeń, intensywności. Zajęcia cechuje wysoka intensywność przy której angażujemy jak największą ilość grup mięśniowych.

Czy byliście już w naszym klubie na Crossfitness- ie? Jeśli tak, zapraszamy na odmianę, jęśli nie, a nie masz czasu ćwiczyć regularnie, zapraszamy na skondensowane zajęcia Intense cross!!! Jest to 45- minutowy intensywny trening ogólno-obwodowy, angażujący wszystkie stawy do aktywnej pracy. W ciągu tych zajęć wykonacie trzy razy więcej powtórzeń i wypocicie jeszcze więcej wiader potu, niż w porównaniu ze żmudnym, monotonnym i długim treningiem na siłowni. Chcesz osiągnąć sukces w ekspresowym tempie!? Nie wahaj się!

SKI-FIT TO ABSOLUTNA NOWOŚĆ W NASZYM KLUBIE! To zajęcia rozwijające głównie dolne partie mięśni (od brzucha w dół), dodatkowo wzmacniające korpus, nogi i stawy! Zajęcia przygotowujące przed sezonem narciarskim!Chcesz zachwycić wszystkich na stoku swoją kondycją? Chcesz szusować bez zakwasów i skurczy mięśni?! To właśnie zajęcia dla Ciebie!


TRENING PERSONALNY

Jest to trening dostosowany do potrzeb danego klienta oraz jego indywidualnych możliwości. Mowa tu zarówno o dogodnym terminie (w godzinach, w których na sali fitness nie odbywają się żadne zajęcia) jak i dopasowanym treningu, a także opracowaniu optymalnej diety.
Przeznaczony dla każdego – amatora i sportowca, czy to przygotowującego się do sezonu, czy to powracającego do formy po kontuzji.
Oferta obejmuje trening redukujący tkankę tłuszczową, trening wzmacniający, funkcjonalny, wytrzymałościowo – kondycyjny, crossfit, street workout, insanity cardio-pump, a także wspomniane opracowanie diety.

Aby zapisać się na trening, należy zostawić numer kontaktowy w siedzibie Klubu Zdrowych Inspiracji Halit. Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub osobiście.
Trener skontaktuje się z Państwem tego samego dnia.

dominika rusinek2DOMINIKA RUSINEK

Fitness jest dla niej pasją, elementem każdego dnia. Jest osobą otwartą na różne formy fitness, ale najbardziej ceni Pilates i Jogę. Poprzez udział w szkoleniach i konwencjach wciąż stara się rozwijać swoje umiejętności oraz podnosić kwalifikacje. Zawsze  nawiązuje dobry i przyjazny kontakt z osobami ćwiczącymi oraz chce nauczyć je świadomego wykonywania każdego ruchu. Pragnie także pokazać ćwiczącym że fitness to nie tylko sposób na zdrowe ciało i zgrabną sylwetkę, ale także sposób na dobre samopoczucie i świetny humor.
Ceni fitness przede wszystkim za uniwersalizm – każdy, niezależnie od swojej kondycji fizycznej jest w stanie znaleźć zajęcia, które będą dla niego odpowiednie i sprostają jego oczekiwaniom.

Pozostań wierna swoim Noworocznym Postanowieniom! Wiosną pokaż szczupłe uda, płaski brzuch i jędrne pośladki!
Teraz masz na to czas w Klubie Zdrowych Inspiracji- pomożemy osiągnąć Ci wymarzony cel!

PILATES

Pilates to metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele poprzez wysmuklenie, rozciągnięcie i uelastycznienie całego  ciała oraz wzmocnienie  najgłębiej położonych warstw mięśniowych. Jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. To harmonia duszy i ciała zawierająca elementy Jogi, fizjoterapii, oraz mentalnego odpoczynku umysłu.

Zajęcia BPU (Brzuch, Pośladki, Uda)

Trening nastawiony szczególnie na pracę mięśni brzucha, pośladków i ud oraz redukujący cellulit. Ćwiczenia prowadzone przede wszystkim w parterze o niewielkim stopniu trudności i zmiennej intensywności prowadzone w umiarkowanym tempie. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Pozdrawiam,
Dominika Rusinek


Z Mistrzem LiuANNA SZCZEPAŃSKA-KRASOŃ

Z wykształcenia jestem filologiem, podobnie jak mój nauczyciel  prof. LIU ZHONGCHUN – mistrz Pekińskiego Stowarzyszenia Qigong, współtwórca stylu Lecącego Żurawia, który od 1994 roku mieszka w Polsce i po przejściu na emeryturę swój czas poświęca nauczaniu Lecącego Żurawia.

Po raz pierwszy z medycyną chińską zetknęłam się prawie 20 lat temu, gdy szukałam skutecznych metod leczenia. W 2004 roku po raz pierwszy uczestniczyłam w warsztatach prowadzonych przez Mistrza Liu. Jestem członkiem Stowarzyszenia Promocji Zdrowia Qigong – Lecący Żuraw oraz instruktorem tej formy qigongu.

„Lecący Żuraw”

starochińskie ćwiczenia dla zdrowia i urody

Zapraszam na starochińskie ćwiczenia uzdrawiające, które opierając się na medycynie, przynoszą doskonałe efekty dla naszego samopoczucia, wyglądu, sprawności fizycznej i umysłowej. Nazwa tej formy nie jest przypadkowa: żuraw to w Chinach symbol długowieczności, mądrości, a także usposobienia pełnego pokoju. Równocześnie ćwiczenia nawiązują do pełnych gracji i elegancji ruchów tych ptaków. Dzięki regularnym ćwiczeniom mamy więcej energii, zwiększa się nasza efektywność, także w sytuacjach stresowych, łatwiej się koncentrujemy, poprawia się nasza pamięć. Ciało i ruchy nabierają elastyczności, czujemy odprężenie i wewnętrzny spokój. Spowolnia się proces starzenia i trwale poprawia nam się zdrowie.

Żurawie są ptakami, które potrafią wznieść się ponad Himalaje w swych podniebnych wędrówkach, a zatem wysokich lotów!

Systematyczna praktyka qigongu:

  • trwale poprawia zdrowie
  • usprawnia pamięć
  • polepsza koncentrację
  • spowalnia proces starzenia
  • uodparnia na stres
  • zapewnia odprężenie i wewnętrzny spokój.
  • W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy, niezależnie od wieku, płci i kondycji fizycznej.
  • Ćwiczenia są stosunkowo proste do opanowania, a regularnie wykonywane przynoszą doskonałe efekty.
  • Dołączyć do grupy ćwiczących można w każdym momencie, bez względu na stopień zaawansowania.

Do ćwiczeń najlepszy jest wygodny strój oraz miękkie obuwie sportowe.

 

W Bez kategorii |